Dodaliśmy opcję odbioru osobistego w Warszawie!

Regulamin

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym printforge.pl (i checkout.printforge.pl) prowadzony jest przez VYACHESLAV GONCHARUK prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą VYACHESLAV GONCHARUK wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Ogińskiego 11/9, 03-318 Warszawa, NIP: 5213942935, REGON: 520221224, adres poczty elektronicznej: contact@printforge.pl (dalej: Administrator), numer telefonu: 453-458-695.
1.2 Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
1.3 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
1.4 Definicje:
AKT O USŁUGACH CYFROWYCH, AKT – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
NIELEGALNE TREŚCI – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży Produktów lub świadczenia Usług Elektronicznych, nie są zgodne z prawem Unii Europejskiej lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma bądź usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: printforge.pl.
SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – VYACHESLAV GONCHARUK prowadzący działalność gospodarczą pod firmą VYACHESLAV GONCHARUK wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Ogińskiego 11/9, 03-318 Warszawa, NIP: 5213942935, REGON: 520221224, adres poczty elektronicznej: contact@printforge.pl (dalej: Administrator), numer telefonu: 453-458-695.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą
PROJEKT - plik przesłany przez Klienta na Stronie internetowej w celu realizacji Usług Standardowych (zgodnie z punktem 4 poniżej) lub dostarczony przez Klienta drogą mailową lub innymi środkami zaakceptowanymi przez Usługodawcę, zgodnie z następującymi wymaganiami:
  1. Maksymalny dostępny rozmiar to 256x256x256 mm (lub 25,6x25,6x25,6 cm)
  2. Maksymalny rozmiar pliku to 40 MB, jednak Klient może skontaktować się za pomocą czatu online lub formularza kontaktowego i uzyskać możliwość realizacji usług dla większych plików
  3. Akceptowany format pliku to .stl
  4. W przypadku wystąpienia specjalnej usługi, takiej jak 'druk kolorowy' - format .3mf również może być akceptowany

 

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto oraz Formularz Zamówienia.
2.1.1 Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Utwórz konto”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
2.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@printforge.pl lub też pisemnie na adres: Ogińskiego 11/9, 03-318 Warszawa.
2.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
2.1.2.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Microsoft Edge wersja 98 lub nowsza, Firefox wersja 96 lub nowsza, Chrome wersja 98 lub nowsza, Safari wersja 14 lub nowsza. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Microsoft Edge, Firefox, Google Chrome, Opera, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności Serwisu należy je wszystkie wyłączyć́.
2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych wskazany jest w pkt. 6 Regulaminu.

 

  1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu
3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia.
3.3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.
3.3.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3.4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

3.5. Anulowanie usługi może nastąpić jedynie przed rozpoczęciem jej realizacji, w przypadku druku 3D.

3.6. Średni czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni, w zależności od stopnia skomplikowania zamówienia.

3.7. Czas realizacji może ulec zmianie w trakcie produkcji, o czym Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.

3.8. Istnieje możliwość odstąpienia od realizacji usługi przez Usługodawcę z powodu nieprzewidzianych zdarzeń lub problemów technicznych.


  1. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI

4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
4.2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/.
4.3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
4.4. Przelewy24.pl – spółka PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, kapitał zakładowy: 5 476 300,00 zł w całości opłacony, NIP 7792369887, REGON 301345068.

 

  1. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

5.1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
5.2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
5.2.1. Przesyłka pocztowa.(inPost)
5.2.2. Przesyłka kurierska.(inPost)
5.3. Termin dostawy Produktu (Projektu) do Klienta wynosi 1-5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy czy inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 5 Dni Roboczych.

 

  1. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I REKOJMII

6.1. Niniejszy punkt 6. Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.

6.2. Podstawa i zakres odpowiedzialności są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
6.2.1. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
6.2.2. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
6.2.3. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży. 
6.3 Konsument ma prawo do wniesienia reklamacji na adres elektroniczny contact@printforge.pl, zaś Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację nie później niż w terminie 30 dni, listem poleconym na adres pocztowy wskazany przez Konsumenta.
6.4 Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Usługodawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu (realizacji nowego Projektu) na wolny od wad z wyłączeniem prawa usunięcia wady, gdyż z uwagi na charakter Usług, doprowadzenie Produktu (Projektu) do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta wymaga nadmiernych kosztów, chyba, że Usługodawca wyraźnie wskaże inaczej.
6.5 Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
6.6 Usługodawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad.
6.7 Konsument, korzystając z uprawnień wynikających z rękojmi, jest zobowiązany na koszt Usługodawcy dostarczyć wadliwy przedmiot na wskazany adres reklamacyjny. Jeżeli jednak ze względu na charakter rzeczy lub sposób jej montażu dostarczenie przedmiotu przez Konsumenta byłoby zbyt utrudnione, Konsument ma obowiązek udostępnić go Usługodawcy w miejscu, gdzie się znajduje. W przypadku niewywiązania się przez Usługodawcę z tego obowiązku, Konsument ma prawo odesłać przedmiot na koszt i ryzyko Usługodawcy.
6.8 Koszty wymiany lub naprawy przedmiotu ponosi Usługodawca, z wyjątkiem sytuacji opisanej w punkcie 6.7.
6.9 Usługodawca ma obowiązek przyjąć wadliwy przedmiot od Konsumenta w przypadku jego wymiany na wolny od wad lub odstąpienia od umowy.
6.10 Usługodawca ma czternaście dni na ustosunkowanie się do oświadczenia Konsumenta dotyczącego żądania obniżenia ceny, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, zgodnie z art. 561(5) kodeksu cywilnego. W przypadku innych oświadczeń Konsumenta, na które nie jest przewidziany czternastodniowy termin, Usługodawca ma trzydzieści dni na udzielenie odpowiedzi (art. 7a prawa konsumenckiego). W razie braku odpowiedzi, uznaje się, że Usługodawca zgodził się z oświadczeniem lub żądaniem Konsumenta.
6.11 Usługodawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie wykryta w ciągu dwóch lat od Momentu Wydania rzeczy Konsumentowi, a w przypadku rzeczy używanej, w ciągu roku.
6.12 Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się po roku od dnia stwierdzenia wady, lecz nie wcześniej niż po upływie dwóch lat od Momentu Wydania, a dla rzeczy używanych po roku od wydania.
6.13 W terminach określonych w punktach 6.10-6.12 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy. Jeżeli Konsument zażądał wymiany na wolną od wad, termin odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny rozpoczyna się po bezskutecznym upływie terminu na wymianę lub usunięcie wady.
6.14 W przypadku wszczęcia postępowania sądowego lub polubownego w związku z uprawnieniami z tytułu rękojmi, termin wykonania innych uprawnień ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. To samo dotyczy postępowania mediacyjnego, przy czym termin biegnie od dnia odmowy zatwierdzenia ugody przez sąd lub zakończenia mediacji bez rezultatu.
6.15 Zasady opisane powyżej stosuje się także do rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej. Termin biegnie od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, lub jeśli dowiedział się o niej wskutek postępowania z osobą trzecią – od dnia, w którym orzeczenie w sporze stało się prawomocne.
6.16 Usługodawca oświadcza, że uchybienia prawne związane z realizacją Projektu nie dotyczą Projektu ani praw autorskich związanych z Projektem i Efektem Usługi.
6.17 W przypadku odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny z powodu wady, Konsument ma prawo żądać naprawienia szkody poniesionej w wyniku zawarcia umowy, nie wiedząc o wadzie, nawet jeśli szkoda wynika z okoliczności, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności. Konsument może żądać zwrotu kosztów związanych z zawarciem umowy, odbiorem, transportem, przechowaniem i ubezpieczeniem rzeczy, a także zwrotu nakładów w zakresie, w jakim nie uzyskał z nich korzyści oraz zwrotu kosztów procesu. Powyższe nie uchybia przepisom dotyczącym naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
6.18 Upływ terminu na stwierdzenie wady nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi, jeśli Usługodawca wadę podstępnie zataił.
6.19 Usługodawca, jeśli zobowiązany do świadczenia na rzecz Konsumenta, wykona je niezwłocznie, nie później niż w terminie przewidzianym przez prawo.

 

    7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    7.1 Zamówienie można anulować jedynie przed rozpoczęciem procesu produkcji. Produkcja rozpoczyna się po potwierdzeniu wpłaty. Ze względu na indywidualny charakter każdego zamówienia 3D, odstąpienie od umowy nie jest możliwe po rozpoczęciu realizacji.

     

    8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    8.1. Dane osobowe zbierane podczas składania zamówienia na usługi druku 3D są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Nie udostępniamy ich osobom trzecim ani podmiotom zewnętrznym.
      8.2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, Klient lub użytkownik Serwisu może skontaktować się, pisząc na adres contact@printforge.pl
      8.3. Podanie danych osobowych przez Klientów Serwisu jest dobrowolne, aczkolwiek w niektórych przypadkach konieczne do realizacji zakupu. Dane osobowe użytkowników serwisu przetwarzane będą na potrzeby związane z rejestracją w Serwisie, oraz w przypadku udzielenia stosownej zgody, do marketingu naszych towarów i usług (rozumianej jako wysłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych – SMS, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy świadczenia Usług skutkuje odmową zawarcia tejże umowy.

       

        9. PRAWA AUTORSKIE
          9.1 Usługodawca oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenia praw autorskich osób trzecich wynikające z Projektów dostarczonych przez Klientów. Wszystkie treści, grafiki i zdjęcia zamieszczone w sklepie są utworami i podlegają ochronie na mocy Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
          9.2 Usługodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w dowolnym momencie, jeśli stwierdzi ryzyko naruszenia praw autorskich osób trzecich.
          9.3 W przypadku, gdy wykonanie Usługi doprowadzi do naruszenia praw autorskich osób trzecich, Klient zobowiązuje się do niezwłocznego pokrycia wszelkich kosztów i podjęcia działań w celu należytego prowadzenia postępowania oraz naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych tym osobom.

            10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

              10.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
              10.2. Zmiana Regulaminu:
              10.2.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
              10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
              10.4. Niniejszy Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w państwie zwykłego miejsca pobytu konsumenta zawierającego umowę z Usługodawcą/Sprzedawcą, których nie można wyłączyć w drodze umowy. Usługodawca/Sprzedawca gwarantuje w takim wypadku konsumentowi ochronę przyznaną mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.

               

              INSTRUKCJE ZAMÓWIENIA

              1.     Oferujemy wyłącznie usługi druku FDM.
              2.     Prześlij swój plik (obsługujemy obecnie tylko format .stl) i poczekaj na zakończenie procesu analizy, aby zobaczyć wycenę.
              3.     Wybierz materiał - PLA/PETG itp., opis materiałów dostępny jest na stronie produktu.
              4.     Możesz od razu określić ilość dla danego modelu.
              5. Wybierz pożądany kolor modelu.
              6.     Wybierz poziom wypełnienia (im wyższy, tym mocniejszy i sztywniejszy będzie model).
              7.     Po dodaniu produktu do koszyka zostanie on przypisany do aktualnie przesłanego pliku .stl. Jeśli chcesz dodać kolejny model, zmień plik wcześniej. (Nazwy plików będą widoczne w koszyku i przy finalizacji zamówienia przypisane do każdej pozycji).
              8.     Przekazując nam plik .stl (model do druku), oświadczasz, że jesteś jego właścicielem lub masz prawo do jego wydrukowania.
              9. Czas dostawy zależy od wybranej usługi kurierskiej (inPost), zazwyczaj wynosi 1-2 dni. Czas produkcji to 1-2 dni, w zależności od złożoności modelu.
              10. Oferujemy darmową wysyłkę do paczkomatów przy zamówieniach powyżej 100 zł.